Professional d'una agència de publicitat que s'encarrega de seleccionar, negociar i comprar produccions artístiques diverses, com ara fotografies, il·lustracions o originals. [...]
Persona que s'encarrega de buscar, seleccionar, organitzar i compartir informació en línia que pugui ser rellevant per a una comunitat virtual determinada. [...]
Protocol que permet de seleccionar automàticament quin dels múltiples mètodes de pagament acceptables per al comprador i el venedor s'ha d'utilitzar en una transacció particular. [...]
Tasca de buscar, seleccionar organitzar i compartir la informació de conjunts de dades perquè puguin ser accessibles i utilitzades per les empreses i organitzacions o per una comunitat virtual determinada. [...]
Conjunt de persones que es reuneix per a discutir, supervisar i organitzar el contingut científic del programa d'un congrés, i que s'encarrega de seleccionar les comunicacions a partir dels resums enviats. [...]
Frase destacada que encapçala un text, que té la funció fonamental de cridar l'atenció del receptor, seleccionar el públic objectiu al qual s'adreça el missatge i estimular a llegir la resta del text. [...]
Frase que encapçala un anunci imprès i que té la funció fonamental de cridar l'atenció del receptor, seleccionar el públic objectiu al qual s'adreça el missatge i estimular a llegir la resta de textos de l'anunci. [...]
Creatiu encarregat de la concepció visual i gràfica dels missatges publicitaris, que s'ocupa fonamentalment de definir l'estratègia artística, elaborar esbossos i maquetes, controlar la producció del material publicitari i seleccionar els il·lustradors, fotògrafs, realitzadors, models i d [...]